poniedziałek, 28 maja 2012

Nova disko de Lao Che

Mi tre ĝojas, ke mia plej ŝatata muzikgrupo Lao Che laboras je nova kvina disko. Ili diras, ke ĉi foje tio estos muziko por filmo. Ĉe KD „Gospel” ili havis kanton „Vi homo estas?” por pola filmo „Katyń” de Andrzej Wajda, sed se mi bone memoras, ĝi ne estis uzita. Ĉia disko de Lao Che tre plaĉas al mi. Je la komenco ilia lasta „Kontinua kurento/Alterna kurento” estis por mi ne tiel bona, sed nun ankaŭ ĝin mi ŝatas. Ĝin mi povas aŭskulti preskaŭ ĉiam, ĉar ekzemple KDn „Ribelo de Varsovio” aŭ „Sorĉarto” mi povas aŭskulti nur kiam mi havas adekvatan humoron, tiuj diskoj estas kutime tro pezaj por ĉiutaga aŭskultado. Plej ofte mi aŭskultas diskon „Gospel”, precipe kanton „Kara Sinjoro”. Mi esperas, ke Lao Che denove min surprizos kaj sekva KD estos tiel bona kiel antaŭaj, eble eĉ pli bona.
Ĉi tie vi povas spekti kaj aŭskulti kanton el lasta disko de Lao Che:
Vivo estas kiel tramo
Se iu interesiĝis pri grupo, tio estas ilia paĝaro (bedaŭrinde nur en pola lingvo), vi trovos ĉi tie ĉiujn informojn, fragmentojn de kantojn, tekstojn ktp.:
Lao Che
Cieszę się, że mój ulubiony zespół Lao Che pracuje właśnie nad nową, piątą płytą. Mówią, że tym razem będzie to muzyka do filmu. Na CD "Gospel" mieli piosenkę "Ty człowiek jesteś?" do filmu "Katyń" Andrzeja Wajdy, ale jeśli dobrze pamiętam, nie została ona wykorzystana. Podobają mi się wszystkie płyty Lao Che. Początkowo ostatnia "Prąd stały/Prąd zmienny" była dla mnie najsłabsza, ale z czasem się bardziej przekonałam i teraz też ją lubię jak pozostałe. Mogę ją słuchać prawie zawsze, bo np. "Powstania Warszawskiego" albo "Guseł" słucham tylko kiedy mam odpowiedni humor, dla mnie te płyty są za ciężkie do codziennego słuchania. Najczęściej słucham płyty "Gospel", zwłaszcza piosenkę "Drogi Panie". Mam nadzieję, że Lao Che znowu mnie zaskoczy i następny krążek będzie tak dobry jak pozostałe, a może nawet lepszy.
Tutaj możecie zobaczyć i posłuchać utworu z ostatniej płyty Lao Che:
Życie jest jak tramwaj
Jeśli ktoś zainteresował się zespołem, pod tym adresem znajdzie wszystkie informacje, fragmenty utworów, teksty itp.:
Lao Che

0 komentarze:

Prześlij komentarz